fredag 16 mars 2018

Träning!

Man måste ju försöka hålla igång formen här nere också, så jag har börjat köra gympapass vid poolen. Ganska härligt att ha utsikt över palmbladen när man försöker göra situps. ;-) Behövs ju inte så mycket kläder då det är ganska varmt trots att vädret har varit lite si och så här i mars månad. Idag blev det mina favorittights från Casall som jag fått i present av mannen. Han gillar ju camokläder och tyckte väl att jag skulle matcha upp honom. Ett linne därtill sen var det bara att köra. 
Hade också turen att idag få besöka en väninna från min bokklubb och plocka lite apelsiner. Första gången för mig att plocka så där på riktigt. En riktigt kul upplevelse! Ha nu en fin fredagskväll alla!


Man orkar kanske några fler situps med den här vyn! 
;-)







Konstigt det där med citrusfrukt, de både blommar och bär frukt nästan samtidigt. Vet inte riktigt hur det funkar, men jag får väl lära mig.

Det här är ju också jag! ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar