tisdag 27 mars 2018

En lång väst!

Idag fick min långa spetsväst komma fram ur garderoben. Köpte den i höstas, men har haft lite svårt att få till det. Men som sagt, idag var det dags! Tog en långärmad baströja i grått under då västen är grå. Därtill ett par mörka jeans, men det blev för tråkigt så jag piggade upp det hela med att dra på ett blått linne ovanpå tröjan och vips blev det mycket bättre. Jag har haft lite svårt med det här att ha linnen ovanpå, men man vänjer sig ju vid det mesta och idag var det tydligen dags även för mig. Dagens accessoarer gick i silver och svart även mina skor från Puma. Ja, det var allt för idag och vädret måste jag tillägga, har varit kanon idag, första riktiga sommarvärmen! :-)








Nu blommar ranunkeln för fullt. En av mina favoritblommor!

Lite fresia till påsk!

Ett mysigt ställe!

En ny smakupplevelse, riktigt små räkor som man äter med skal och allt! Helt ok! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar