måndag 16 juli 2018

Vita shorts!

Jag har sagt det förut och säger det igen att jag köper kläder på Lidl ibland. ;-) Vi handlar mat där rätt ofta då affären ligger nära och då passar jag på att kolla in utbudet. Heidi Klum designar ju vissa kollektioner där ibland och då brukar jag passa på, för en del grejor är riktigt fina. Som de här vita shortsen med små tofsar och med en bård både upptill och nertill, riktigt snygga enligt mig. Tog upp bårdfärgen som gick i rött med ett rött linne och röda fjäderörhängen. Vit väska och dito sandaler och en virkad kofta som faktiskt behövdes här på morgonen innan solen tittade fram. Ja det var dagens, ha nu en fin vecka i sommarvärmen!







Igår var jag på nån ovanlig happening i Tavira där det promenerade människor utklädda till fiskar ute i vattnet. Förstod inte riktigt budskapet, men annorlunda var det allt!



Idag längtar jag extra mycket efter mina ”ungar” och idag är det är ingen vanlig dag för det är minstingens födelsedag! Ni är bäääst! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar