onsdag 9 december 2015

Polokrage

Jag har förstått att det är lite inne med polokrage. Jag är inget fan av detta plagg, men man vet aldrig, rätt vad det är kanske jag har en massa polos i min garderob (ni vet ju hur det gick med culottebyxorna!!).Har nu i Luciaträningens tid förstås drabbats av halsont och då är det ju skönt med något runt halsen, polo eller halsduk. Min relativt nya poncho från Hope passade bra och den har en krage som går upp i halsen. En svart tröja under och svarta culottebyxor! Svarta slitna cowboyboots och en svart kappa och svart halsduk. Smycken idag kändes lite överflödigt då ponchon i sig tar mycket plats, men ett armband från Oxxo, svarta stora örringar och en ring från Edblad fick det iallafall bli. Det blev visst lite smycken ändå. Dags för Luciasång! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar