fredag 24 augusti 2018

Blått är flott!

Blått är väl inte en av mina favoritfärger, men jag jobbar på det. Som idag, en fin lite längre blårandig skjorta, och den blå färgen är verkligen blå. Den har också lite roliga ärmslut med en slejf och en knapp och det är ju såna små detaljer som jag går igång på. Till denna fick det bli jeans som alltid är rätt, ett par vida ankelkorta sådana och en jeansjacka. Till sist min blå MK-väska och ett par roliga boots. De hade jag faktiskt glömt bort! Det kan bli så när man har garderober på två ställen. De är offwhite och lite ryschiga med en rosett i skinn. Är alltid lika kul att se vad som finns i mina garderober på de olika ställena, alltid är det nåt som man saknat eller glömt (minnet är väl sådär nuförtiden :-). Dags för lunch med en kär vän! Ha en fin fredag! 








Landet!

Och lite kottar!

Nu kan man äta sill och VB-ost varje dag! ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar