söndag 25 februari 2018

Rött!

Har varit lite seg med bloggandet då det blev problem med länken på FB. Nu har jag uppdaterat appen och är på hugget igen. Idag blev det mycket rött, iallafall många röda detaljer. Rödvitrandig tröja, röd väska, solglasögon, armband och skärp. Det där med skärp i midjan är jag ju lite kluven till då jag hade precis detsamma på åttitalet, men vadå! Det är ju bara att testa och jag är rätt nöjd med resultatet. Hade också ett fint armband med berlocker av röda (förstås) hjärtan som passade perfekt. Så mycket mer rött blev det väl inte förutom en sallad till lunch med mycket RÖDbetor. ;-) Resten av outfiten ser ni ju själva, pälsväst, jeans och boots. Det får ju inte bli för överdekorerat med rött! Hoppas nu bara att länken funkar! 













Måste också visa min fina mössa. Ett tävlingsbidrag för att vinna tio kilo garn!

Och en sån här tröja borde man nog ha! ;-)




2 kommentarer:

  1. Haha ja en sån tröja 💖. Snyggt med rött o goa rödbetor kan jag tänka 😘

    SvaraRadera