torsdag 11 maj 2017

Mintgrönt två!

Ja man får väl skylla sig själv när man har köpt sig ett par mintgröna sneakers. Fortsatte idag på temat och valde då vitt som bas, linne och jeans. Matchningen blev en skjorta i mintgrönt med små guldiga nitar inköpt på loppis. Så var då säcken ihopknuten, rätt fresht men ganska tråkigt. Piggade upp det hela med ett par stora örhängen och min fina vita väska. Bättre än så blev det inte idag!
PS Dessa gröna dagar har jag förstås haft grönt nagellack vilket jag har lite svårt för, men jag jobbar på det!

 
 

Hittade den här stilige mannen på tågstationen!
 

 

Och en massa snyggt kakel i grönt!
 

Inland får jag lite längtan efter skolbarnen, då får jag gå hit och hänga!
 

Blandväder idag, ömsom sol och regn! En vacker utsikt från terassen, en regnbåge över Santa Luzia!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar